Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
1,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:637133
 
Vērtējums:
Publicēts: 05.06.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 1 vienības
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Mārketings ir tirgzinība, kas mērķtiecīgi prezentē un virza produktu tirgū ar mērķi vairot peļņu. Mārketings nav tikai reklāmas aktivitātes, tas ir arī darbs ar sabiedrību, preces cenas un kvalitātes noteikšana un produkta novietošana īstajā vietā un laikā. Tirgus mārketings uzrunā ieinteresētu patērētāju katru dienu, jo uzrunā indivīda pamatvajadzības.
Mūsdienās piemērotākā P.Doila dotā mārketinga definīcija : mārketings ir vadīšanas process, kura mērķis ir akcionāru ienākumu maksimizācija, izstrādājot un īstenojot stratēģiju uzticības pilnu attiecību nostiprināšanai ar uzņēmumam vērtīgiem (individuālajiem un organizētajiem) un stabilu atšķirīgu konkurences priekšrocību izveidošanai. Tātad mārketinga mērķis ir maksimāli paaugstināt īpašnieku ienākumus, viņu dividenžu un kapitāla pieaugumu.
Mārketinga pamatjautājumi ir sekojoši:
1. Ko vajag pārdot?
2. Kam var pārdot?
3. Kāpēc vajag pārdot?
4. kur un kādā veida pārdot?
5. kad vajag pārdot?
6. kā vadīt preču kustību?

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties