Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
1,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:401318
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 01.12.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 2 vienības
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Mārketinga process uzņēmumā.
Mārketinga process ietver mārketinga iespēju analīzi, mērķtirgus noteikšanu, mārketinga darbību plānošanu un realizāciju mērķtirgū un mārketinga procesa vadīšanu. 1
Mārketinga iespēju analīze ietver patērētāju vajadzības un rīcību izpēti un uzņēmuma iespēju apmierināt tās vajadzības labāk un intensīvāk nekā konkurenti.2
Pētījumi ir mārketinga starta pozīcija uzņēmumā, jo bez tirgus izpētes uzņēmuma rīcība ir nepamatota – tā norāda V. Praude.
Ir dažādas tirgus modifikācijas un uzglabāšanas metodes. Piemēram, trīs šādas:
problēmu noskaidrošanas metode (iekļauj patērētāju iztaujāšanu);
ideāla risinājuma metode (arī patērētāju apjautāšana);
patēriņa ķēdes metode (pēc apjautāšanas tiek sastādīts patērētāju secīgas darbības, analizējot katru posmu).…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1132938
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties