Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
0,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:629254
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 04.10.2024.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2021. - 2025. g.
Darba fragmentsAizvērt

Uzņēmums: AirBaltic
1. Aviokompānijas firmas ‘’AirBaltic’’ klienti tiek raksturoti kā mārketinga mikrovides faktors, jo klienti ir tie, kuri veido uzņēmumam labvēlīgu vai nelabvēlīgu reputāciju, un no kuriem uzņēmums popularizējas un attīstās. Viņu pieredze un personīgie viedokļi, atsauksmēs un pievienotajos komentāros, kuri tiek ievietoti visiem pieejamās lietotnēs, var ietekmēt citu lēmumus par ceļošanu ar ‘’AirBaltic’’. Kā arī Uzņēmuma patstāvīgie klienti var ietekmēt ‘’AirBaltic’’ tēlu un veicināt tā izaugsmi, piedaloties kampaņas konkursos, aptaujās un akcijās, izplatot informāciju savos sociālajos tīklos u.tml. Tādējādi ‘’AirBaltic’’ klienti nav tikai pasažieri, bet arī svarīgi mārketinga sabiedrotie.

Vienu mārketinga vides faktoru pēc Jūsu izvēles, kurš pozitīvi ietekmē uzņēmuma darbību mērķa tirgū (raksturošanai nepieciešamie rādītāji un informācijas avoti; pašreizējās situācijas vērtējums un nākotnes perspektīvas).…

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −0,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1404290
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties