Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
2,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:981408
 
Vērtējums:
Publicēts: 03.01.2006.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 1 vienības
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Mārketinga iekšējās vides problēmas aplūkosim lielā akciju sabiedrībā, kurā organizatoriskā struktūra paredz arī mārketinga nodaļu (dienestu). Šajā gadījuma nodaļas darbinieki, t.sk. vadītāji, specialisti u.c. savā darbībā neizbeigāmi ir saistīti ar pārējām nodaļam. Līdz ar to tiek runāts par mārketinga iekšējo vidi.
Uzņēmumā, kas sastāv no nodaļām, kuras ir izveidotas kopējā mērķa īstenošanai, darbības koordinēšana attiecībā uz patērētājiem parasti cenšas uzņemties mārketinga nodaļa. Katra no tiem veic uzdevumus, kas saistīti ar kopējās sistēmas kādas nodaļas darbību, turpretī mārketinga nodaļas redzes lokā ir visas darbības, kuras zināmā mērā ir saistītas ar galamērķi, proti, patērētāju vajadzību apmierināšanu.…

Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties