Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
1,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:246602
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 04.09.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Marketinga vide – spēku un aktīvu subjektu kopums, kas darbojas ārpus firmas un kas ietekmē uz mārketinga darbinieku iespējām dibināt un atbalstīt sekmīgas attiecības ar klientiem.
Mārketinga vide ir uzņēmumu darbību ietekmējošo labvēlīgo un nelabvēlīgo faktoru kopums, kuri izraisa nepieciešamību tos izmantot vai pārvarēt, lai īstenotu mārketinga mērķus.
Mārketinga vidi raksturo uzņēmuma iespējas un draudi tā pastavēšanai, un bieži to ir sarežģīti klasificēt. Vispārīga nozīme mārketinga vidi var iedalīt divas daļas:
ārējā vide, kas aptver visu, kas notiek ārpus uzņēmuma; un
iekšējā vide, kas aptver tos mārketinga aspektus, kuri pastāv uzņēmuma iekšienē (ražošanas, finansu, grāmatvedības un citas darbības).
2. Mārketinga vides faktoru analīze un vertēšana.
Pastāv divi galvenie veidi, ka tiek aplūkoti vides faktori: reaģējošā un proaktīvā jeb apsteidzošā metode.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1127268
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties