Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
3,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:992455
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 28.10.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Mārketingu ietekmējošie iekšējās vides faktori ir: institucionālais menedžments; finanses; zinātne un pētniecība; piegāde; ražošana; grāmatvedība. Mazliet par katru atsevišķi: institucionālais menedžments jeb augstākā līmeņa menedžeri ir salīdzinoši neliela administrācijas grupa, kas kontrolē organizācijas darbību. Tipiski augstākā līmeņa menedžeru amati biznesā ir: akciju sabiedrības padomes priekšsēdētājs; valdes priekšsēdētājs; prezidents; viceprezidents. Finansu dienests ir atbildīgs par dažādo biznesa darbību rentabilitātes vērtējumu. Zinātniski pētnieciskā daļa –organizācijās, kurās dominē šī nodaļa, tās līdzstrādnieki, kuri pētī zinātnes pamatproblēmas, tiecas uz izstrādājamo jauno produktu tehnisko pilnveidošanu un augstu izmaksu līmeni.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −4,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1121553
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties