Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
0,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:281375
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 03.11.2023.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

1. Nosauciet un definējiet galvenos mārketinga veidus? (5p)
a) Sociālais mārketings - Tas ir tad, kad mēs izmantojam mārketingu, lai sazinātos un popularizētu ideju, cenšoties panākt cilvēku attieksmes maiņu, lai gūtu labumu sabiedrībai.

b) Zaļais mārketings - To sauc par zaļo mārketingu un tā ir mārketinga tendence, kurā uzņēmumi reaģē uz tādu patērētāju prasībām, kuri ir gatavi ziedot savu apmierinātību, izmantojot apmierinošu, ja uzņēmums ir draudzīgs videi.

c) Neiromārketings - Tas ir pazīstams kā tāds mārketinga veids, kas analizē to, kā patērētāja smadzenes reaģē pirkuma procesā, koncentrējoties uz uzmanības, emociju un atmiņas procesiem…

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −1,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1399676
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties