Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
0,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:318524
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 18.04.2006.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 1 vienības
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Normāli funkcionējošā organizācijā gan sabiedriskās attiecības, gan mārketings ir svarīgas funkcijas. Tomēr nereti tās tiek apvienotas. Ir iespēja vai nu sabiedriskās attiecības iekļaut kā vienu no mārketinga sastāvdaļām, vai gluži pretēji – mārketingu iesaista sabiedrisko attiecību nodaļā. Biežāk gan sastopams ir pirmais variants, tas ir, kad sabiedriskās attiecības tiek iekļautas tirgvedības jeb mārketinga nodaļā. Viens no galvenajiem izskaidrojumiem ir tas, ka salīdzinājumu ar mārketingu, sabiedriskās attiecības ir jaunāka nozare (vispāratzīta). Kaut gan, ja runājam bez-robežu aspektā, tad sabiedriskās attiecības tomēr ir daudz senāka „parādība” par mārketingu. …

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties