Pārdošanas pētījumi – pārdošanas datu analīze;Produkta pētījumi – visus datu analīzes, kas saistīti ar izpētāmo produktu.;Reklāmas izpēte – sakarības starp reklāmas izmaksām un no iegūtajiem labumiem analīze; Kompānijas darbības izpēte – uzņēmējdarbības efektivitātes analīze; Motivācijas izpēte – cilvēku uzvedības tirgū izpēte; Eksporta mārketinga pētījumi – tie ir ārvalstu tirgu pētījumi, kur var ietilpt viens vai vairāki iepriekšminētie pētījumi.[2.] Tirgus pētījumi ir sistemātiska, objektīva datu ieguve un analīze par nepieciešamo mērķa tirgu, konkurenci un/vai konkrēto uzņēmējdarbības vidi. Tirgus pētījumi ietver sevī datu savākšanu gan ar sekundārām pētījumu metodēm, kad dati tiek vākti no sekundāriem avotiem (internets, citi pētījumi, mediji, utt...) vai primārām pētījumu metodēm, kad dati tiek vākti tieši no respondentiem.[3.]
Runājot par pētījumu veidiem tos var iedalīt kvantitatīvajos un kvalitatīvajos. Kvalitatīvā izpēte sniedz plašāku problēmas vai parādības izpratni . Kvalitatīvā pieeja ir izmantojama tad, kad par pētāmo objektu zinām salīdzinoši maz vai arī ir nepieciešams uzzināt vairāk, pirms ķerties pie kvantitatīvās izpētes. …