Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
  • Mārketinga stratēģiju piemēri dažādu nozaru uzņēmumos- kolaborācija, saistīta un nesaistīta diversifikācija

     Jauns

    Konspekts3 Mārketings, reklāma

2,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:871207
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 19.12.2024.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2021. - 2025. g.
Darba fragmentsAizvērt

Modes industrija
1. Koloborācija - Adidas un Stella McCartney ir izveidojušas kopīgu sporta apģērbu
līniju. Šī sadarbība ļauj apvienot Adidas sportisko stilu ar Stella McCartney augstās
modes
dizainu,
piesaistot
plašāku
klientu
loku.
2. Saistīta diversifikācija- LVMH (Louis Vuitton Moët Hennessy) ir uzņēmumu grupa,
kas apvieno vairākus luksusa modes un dzīvesstila zīmolus dažādās nozarēs, piemēram,
Louis Vuitton, Dior, Fendi (apģērbs un aksesuāri), Bulgari (juvelierizstrādājumi),
Hublot (rokaspulksteņi) un Sephora (kosmētika). Visi šie zīmoli ir saistīti ar modes un
luksusa dzīvesstilu, tomēr katrs darbojas savā specifiskajā segmentā, dažādi paplašinot
LVMH
ietekmi
modes
industrijā.

Autora komentārsAtvērt
Redakcijas piezīmeAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1404839
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties