Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
1,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:642429
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 27.01.2025.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2021. - 2025. g.
Darba fragmentsAizvērt

Noskatoties video rullīti ar Zigurda Zaķīša lekciju par digitāliem rīkiem mārketingā, atbildēt uz sekojošiem jautājumiem.
1. Kā veidot uzņēmuma biznesa un pārdošanas mērķiem atbilstošu mārketinga stratēģiju?
Lai veidotu efektīvu mārketinga stratēģiju, ir svarīgi izpētīt mērķauditoriju, konkurences vidi un izmantot digitālos rīkus, piemēram, sociālos medijus, tiešsaistes reklāmu, SEO un e-pasta mārketingu. Mērķus ir jānosaka mērķauditorijas vajadzībām un uzņēmuma iespējām atbilstoši.

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −1,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1405164
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties