Situācijas analīze
Apple ir internacionāla informācijas tehnoloģiju kompānija, kuras produktu klāstā ir tādas ierīces kā Iphone, Ipad, macbook un citas viedierīces. 2014. gadā tika izlaistas baumas, ka kompānija veic jauna projekta, elektroniskas mašīnas, izstrādi. Šajā mārketinga plānā tiek apskatīta un analizēta šī jaunā produkta izlaide.
Šobrīd kompānijas mērķtirgus ir vidusškiras un augstākā sabiedrības slāņa vīrieši un sievietes, kuri dzīvo pilsētās, ar augstiem ienākumiem vecumā no 18 līdz 45 gadiem. Tomēr, jaunajam produktam ir nepieciešams noteikt jaunu mērķtirgu (skat. Mērķtirgus noteikšana).
Šībrīža Apple tiešie konkurenti ir tādas kompānijas, kā Samsung, LG, Huawei, Dell, Asus u.c., taču, ieviešot jauno produktu, elektrisko mašīnu, kompānija ienāks pilnīgi jaunā tirgū, un tāpēc iegūs arī jaunus konkurentus(skat. Konkurenti).
Aptuvenās izmaksas ap 20 tūkst. Euro pamata pakai.
…