Autors šinī darbā ir izlēmis izpētīt SIA ‘’Gemino’’ mārketinga apstākļus. Šinī darbā sākumā tiks aprakstīta uzņēmuma nodarbošanās mazliet arī uzņēmuma vēsture. Uzņēmums pastāv jau kopš 1997. gada tas sāka nodarboties ar meža izstrādāšanas darbiem. Bet pamatā darbā autors apskatīs SIA ‘’Gemino’’ jauno nozares attīstību ko tā uzsāka modernizēt 2007. gadā. Darbā tiks apskatīti konkurenti un arī izanalizēti konkurējošo uzņēmumu ievāktie dati. Firma pamatā strādā Kurzemes novada pusē. Pamātā šinī darbā tiks izvērtēts kamdēļ SIA ‘’Gemino’’ nav spējīgs attīstīties un paplašināt savu klientu skaitu, un vai pastāv kādas alternatīvas. Uzņēmums ir pārgājis uz šķeldas sagatavošanas un pārvadāšanas pakalpojumiem.…