Motīvs - Tie ir balstīti uz fiziskām vajadzībām. Šie motīvi ir ļoti viegli pamanāmi. Šajā gadījumā viens no šādiem motīviem ir izsalkums un slāpes. Visa šī uzņēmuma darbība tiks vērsta galvenokārt uz šo divu vajadzību kvalitatīvu apmierināšanu. ’’Viršu’’ darbinieki strādās uz to, ka patērētājs dabū tieši to, ko viņš vēlas un visaugstākajā kvalitātē. Tikai tādā veidā uzņēmums spēs saglabāt savus patstāvīgos klientus, kā arī piesaistīt jaunus. Ēdienkarte tiks mainīta atkarībā no sezonas un restorāna iespējām. Tiks gādāts, lai produkti vienmēr ir svaigi un ēdieni pareizi pagatavoti. Arī patērētājs to prot novērtēt.
Komforts un ērtības - Tas ir otrs galvenais fiziskais motīvs, kas iespaido cilvēku izvēli. Cilvēkiem patīk justies komfortabli, patīk justies, ka viņus kāds aprūpē un nolasa no acīm katru vēlēšanos.
Restorānam būs trīs zāles, kuras ir izveidotas dažādos stilos.…