Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
4,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:310940
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 19.12.2024.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 2 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2011. - 2015. g.
2016. - 2020. g.
2021. - 2025. g.
Darba fragmentsAizvērt

Mārketinga plānošanas (mērķauditorija) jēdziena un definīcijas kontentanalīze
Grāmatas:
1. “Target audience- the segment of a population to which advertising and other marketing
communications are directed.” (Clemente, 2002, p. 414.lpp.)
2. “Target audience decide which social media channels you’ll use to market identify your
most essential metrics and key performance indicators (KPIs).” (Lewis, 2023, p.
114.lpp.)
3. “Target audience is a fictional device invented by advertisers and marketing
executives.” (Jones & Holmes, 2011, p. 8.lpp.)
4. “The target audience consists of those individuals that research has determined will
most likely buy or in some way interact with with the brand.” (Blakeman, 2022)
5. “A target audience is the specific group of people or part of the population to whom the
advertiser is trying to sell its product or service.” (Al, 2002, p. 114.lpp.) …

Autora komentārsAtvērt
Redakcijas piezīmeAtvērt
Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties