Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
2,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:381397
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 19.01.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Lai veiksmīgi organizētu uzņēmuma darbību, ir jāveic mārketinga pētīšana, kas ietver sevī dažādas darbības, kas ir vērstas uz tirgus un apkārtējās vides izpēti. Mārketings plašākā nozīmē ir visas organizācijas darbība, lai nodrošinātu patērētāju vajadzības. Šaurākā nozīmē mārketings ir konkrētās organizācijas vadības sistēmas sastāvdaļa, kas palīdz plānot produktu un tā sortimentu, noteikt produkta cenu, noteikt iespējamo tirgu. Veicot kvalitatīvu tirgus izpēti un apstrādājot iegūto informāciju, uzņēmums var veicināt savu produktu vai pakalpojumu virzību tirgū. Viena no mārketinga pētīšanas definīcijām ir šāda: Mārketinga izpēte saved kopā organizāciju ar tās tirgus vidi.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties