Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
2,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:932395
 
Vērtējums:
Publicēts: 17.11.2005.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

1.Mārketinga pētījumu definīcija, uzdevumi un nozīme vadīšanas lēmumu pieņemšanā.
Mārk. Pētījumi – sistemātiska datu vākšana, analīze un rezultātu apkopošana par dažādām mārk. jomām. sniedz informāciju par tirgiem patērētājiem, konkurentiem, par visu ārējo mārk. vidi. Uz šiem pētījumiem balstās mārk. darbībās plānošana, vadošo lēmumu pieņemšana visās jomās. – cena, reklāma, virzīšana, ražoš. Nepārtraukta vides novērošana un problēmu apzināšanās, kad tā vēl tikai izpaužas simptomu veidā. Tiek izdalīti sekojoši objekti – ārējā uzņ. Vide, tirgus, patērētāji, konkurenti.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties