Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
0,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:738150
 
Vērtējums:
Publicēts: 16.06.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Mārketinga kopējās darbības mērķi
Klientu vajadzību apmierināšana, pētīšana.
Klientam jābūt uzmanības centrā, un klienta apmierinātība ir galvenā darbības kvalitātes mēraukla. Konsekventai darba rezultātu uzlabošanai regulāri tiek veiktas klientu aptaujas, jo ir svarīgi nodrošināt, lai klients vienmēr varētu uzticēties Active life kā pakalpojumu sniedzējam. Šajā pašā nolūka uzņēmumam jāveic darbinieku (treneru) motivēšanas pasākumi, ka arī jārīko kvalifikācijas paaugstināšanas kursi. Tas ir svarīgi, jo patērētājs visu laiku kontaktē ar treneri, un no viņa ir atkarīgs kāds uzskats paliks pēc mūsu kluba apmeklēšanas.
Uzņēmuma cenu elastības izstrādāšana.
Daudzi uzņēmumi veic dažāda tipa aptaujas, lai labāk izprastu patērētāja velmēs un vajadzības. Un kā tie rada galvenais faktors uz kuru patērētāji balstās izvēloties piemērotāku sev sporta klubu ir cena.
Tagad uzņēmumi cīnās savā starpā par katru klientu, piedāvājot pakalpojumus uz arvien labākiem nosacījumiem.(jauna veida pakalpojumi, zemas cenas, labāka attieksme un ērta izvietošana).

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties