Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
0,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:332429
 
Vērtējums:
Publicēts: 20.05.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Preses relīzi veido tādu, lai žurnālists tiktu ieinteresēts uzrakstīt ziņu. Savukārt, ziņa, kura ir ietverta preses relīzē ir jābūt kvalitatīvai un nesarežģītai jeb precīza, patiesa, atspoguļo vienas puses viedokli, skaidra un tieša.
Ar dažādu kanālu palīdzību, MSA rada uzticamību sabiedrībā. Nav nepieciešami izmantot tikai un vienīgi masu medijus, bet aizniesgt nepieciešamo mērķauditoriju var arī ar konforenču, semināru, runu, festivālu u.c. palīdzību.
Ja salīdzina mārketingu un mārketinga sabiedriskās attiecības, tad varētu teikt, ka mārketings pievērš uzmanību uz pašu reklāmu un tirgu, bet MSA – aktualitāšu un ziņu pasniegšanu presei.
Mārketinga komunikācijas instrumenti tiek izmantoti vairāk kā tirgus izpētei, segmentācijai, klientu attiecībām un servisiem, izpārdošanai un reklamai. Savukārt mārketinga sabiedrisko attiecību komunikācijas instrumenti vairāk tiek izmantoti tēla izpētei, mediju stratēģijām, tiešajam pastam, attiecību mārketingam, sponsorēšanai un veicināšanai.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −-5,30 €
Materiālu komplekts Nr. 1339356
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties