Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
3,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:584232
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 03.01.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Reklāmas izplatīšanas līdzekļu analīze. Viens no reklāmdarbības uzdevumiem ir izvēlēties reklāmas izplatīšanas līdzekļus, ar kuru palīdzību varētu reklāmas ziņojumu nogādāt līdz patērētājam. Vispirms ir jāiziet cauri dažādiem posmiem , lai lēmums tiktu pieņemts:1
Lēmums par reklāmas aptveres plašumu un biežumu, tās iedarbības līmeni. Galvenais šajā posmā ir rast visefektīvākās iespējas vēlamā reklāmas ziņojuma daudzuma novadīšanai līdz konkrētā mērķa tirgus pircējiem.
Aptveres plašums- dažādu potenciālo pircēju (personu, ģimeņu) daudzumu, kas jāiepazīstina ar reklāmas ziņojumu noteiktā laika periodā;
Aptveres biežums- cik reizes potenciālie pircēji jāiepazīstina ar reklāmas ziņojumu noteiktā laika periodā;
Reklāmas iedarbība- reklāmas kvalitātes novērtējums, to izplatot ar noteiktu mediju līdzekli.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −4,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1310514
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties