1.Rēzeknes Augstskolā vairākkārt mainījušies uzņēmumi, kas apkalpo augstskolas kafeinīcu. Iespējams, ka šie uzņēmumi kļūdījušies tirgus iespēju vērtējumos vai tos nemaz nav veikuši.
1.1.Kādiem rādītājiem, Jūsuprāt, jābūt kafeinīcas tirgzinības informācijas sistēmā? Kur un kā uzņēmums tos varētu iegūt?
1.2.Vai potenciālo kafeinīcas apmeklētāju kontingentu vajadzētu segmentēt? Ja vajadzētu, tad pēc kādas pazīmes (pazīmēm)? Kā noteikt šo segmentu lielumu? Ar ko varētu atšķirties patērētāju prasības šajos segmentos? Ja prasības segmentos ir ļoti atšķirīgas, kā tos apkalpot, ņemot vērā kafeinīcas nelielās telpas?
Lai labāk pārzinātu tirgus iespējas un tirgzinības problēmas, uzņēmumiem vajadzīga izsmeļoša un reāla informācija. Tie nevar veikt analīzi, plānošanu un kontroli, nepētot savu pircēju, konkurentu, starpnieku un pašu datus par realizāciju un cenām. Pēc kāda amerikāņu zinātnieka trāpīga izteiciena, vadīt biznesu nozīmē vadīt tā nākotni, bet vadīt nākotni nozīmē vadīt informāciju. …