Un visbeidzot par zīmolu. Zīmols ir tēls, kas paliks uz ilgu laiku, un tas ir specīga pievienotā vērtība. Zīmolam līdz ar to ir arī priekšrocības – jo vairāk cilvēku pazīst šo preci, jo kvalitatīvāka ir šī prece un palīdz uzņēmumam kļūt populāram, jo vairāk cilvēku izvēlēsies tieši šī zīmola preci. Piemēram, ja es nevarētu izvēlēties, kurus marinētos tomātiņus ņemt, tad izvēlētos ‘’Spilvas’’, jo zinu, ka tie būs kvalitatīvi un garšīgi. Lūk, zīmols, kas reklamē produkta augsto kvalitāti, saglabā savu imidžu un atvieglo patērētājam līdz ar to arī pirkšanas izvēli – izvēlēties labāko! Tikai jātcerās, ka zīmolu var mainīt tikai 3 gadījumos – 1. Neesam atainojuši uz mums liktās cerības, 2. Tiek apvienoti uzņēmumi, 3. Uzņēmums grib pāriet jaunā pakāpē. Šeit varu minēt piemēru par nu jau zināmo LG. Vēl līdz šim likās, ka LG ir ļoti kvalitatīvas un dārgas preces – telefoni, monitori, datori utt., bet, kurš gan atcerās, ka pirms vairākiem gadiem pastāvēja tāda firma Gold Star? Jā, tie ir tie paši LG, tikai Gold Star nomainīja zīmolu, stratēģiju un koncepciju un kļuva par dārgāku uzņēmumu, protams, kvalitāte savā ziņā arī auga, bet cilvēkiem daudz ko nosaka cena. ‘’Aha, lēta cena – tātad nav labs, gan jau kāds ķīnietis!’’ – tā visbiežāk dzirdēts, nu tad palaiž cenu augstāku, liekas, ka uzreiz ir labāks. Ja tagad noliktu LG un Gold Star blakus ar vienādām cenām, kuru izvēlētos? – Loģiski, ka LG. …