Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
2,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:338477
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 09.11.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Visizplātītākās primāras informācijas iegūšanas metodes ir aptauja, novērojumi, eksperiments un imitācija. Visbiežāk lietojamā informācijas iegūšanas metode ir aptauja, kuras paveids var būt intervija. Anketa ir pats izplatītākais līdzeklis primāro datu iegūšanai. Anketa ari prasa rūpīgu pārbaudi, izstrādi un trūkumu novērošanu pirms plašas izmantošanas. Visa savākta informācija tiek papildināta ar sekundāro, kuras priekšrocības ir:
tā ir lētākā par primāro informāciju;
ātrāk notiek datu savākšana;
neatkarīgo avotu salīdzinājums veicina objektivitāti;
izskatāmā jautājuma izstrādāšanās pilnība dažādos avotos ļauj izdarīt konkrētākus secinājumus.
Sekundāro informāciju mēdz iedalīt: valdības informācija un valdībai nepakļautā informācija, kurā savukārt var izdalīt divas grupas: pusoficiālā un komerciālā.1
Mārketinga pētījumi
Mārketinga pētījumi sākotnēji tika veikti, lai atrastu tehnikas, kas ļautu palielināt pārdošanas apjomu, nevis apmierināt patērētājus. …

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −5,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1233833
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties