Mārketinga informācijas sistēma (MIS) ietver cilvēkus, aprīkojumu un procedūras, kas kalpo, sašķiro, analizē, novērtē un izplata nepieciešamu, laicīgu un precīzu informāciju cilvēkiem, kas pieņem ar mārketingu saistītus lēmumus.
Mārketinga informācijas veidi ir:
Iekšējā informācija- informācija par apgrozījumu, izmaksām, krājumiem, naudas kustību, kreditoriem u.c. radītājiem. Iekšējās informācijas pamatu veido ar pasūtījumiem, transportēšanu, rēķinu samaksu saistīto dokumentu kopa.
Intelektuālā informācija ir avotu un darbību komplekss, ko izmanto, lai nepārtraukti iegūtu informāciju par dažādiem mārketinga ārējās vides raksturlielumiem. Tā var būt informācija no, piemēram, valstisko institūciju publikācijām, no periodiskajiem izdevumiem un grāmatām; biznesa informācija, komercdati, asociācijas, starptautiska informācija.