Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
3,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:192769
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 23.05.2006.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 2 vienības
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Savā darbā es gribu apskatīt mārketinga pētīšanu un pētījuma procesu, mārketinga informācijas sistēmu, pircēja rīcības analīze un pircēju rīcības faktori, kā arī pircēju lēmuma pieņemšanas procesu, tirgus segmentēšanu un mērķtirgus noteikšanu.
Mārketinga pētīšana ir informācijas vākšana, apstrāde, analīze un izplatīšana, lai noteiktu mārketinga iespējas un problēmas; izstrādātu un novērtētu mārketinga aktivitātes un pilnveidotu mārketinga procesu.
Mārketinga pētījuma process sastāv no dažiem posmiem:
Pētījumu objektu un mērķu noteikšana. Pētījuma mērķi, savukārt, var būt dažādi: meklēšanas mērķi paredz iepriekšējo datu vākšanu un apstrādi ar nolūku pēc tam atrisināt problēmu; aprakstošie mērķi paredz tirgus situāciju aprakstu; eksperimentālie mērķi paredz noteiktas hipotēzes pārbaudi.…

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −6,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1123075
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties