Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
3,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:453111
 
Vērtējums:
Publicēts: 05.06.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Mārketinga vide ir organizācijas darbību ietekmējošo labvēlīgo un nelabvēlīgo faktoru kopums, kuri izraisa nepieciešamību tos izmantot vai pārvarēt, lai īstenotu mārketinga mērķus.
Mārketinga iekšējā vide veidojas no tā, ka organizācijai, īstenojot savus mērķus un veicot dažādas darbības, tajā pat laikā ir jāņem vērā arī ražošanas, finansu, grāmatvedības u.c. darbības.
Mārketingu ietekmējošie iekšējie vides faktori ir:
Institucionālais menedžments- neliela administrācijas grupa, kas kontrolē organizācijas darbību, pieņem lēmumu par jauno objektu radīšanu, jaunu tirgu apgūšanu, jaunu produktu veidu ražošanu utml. No šīs grupas galvenokārt atkarīga lēmumu pieņemšana par mārketinga darbībām;
Finanses- finansu dienests ir atbildīgs par dažādo biznesa darbības rentabilitātes vērtējumu, kā rezultātā var rasties konflikts par mārketinga izmaksu palielināšanu, nesaskatot šīs darbības nozīmīgumu. Konfliktu var atrisināt par labu vienam no dienestiem(finansu vai mārketinga), analizējot galarezultātu.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties