Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
14,20 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:966428
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 28.01.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Mārketinga jēdziens un loma uzņēmējdarbībā   
2.  Mārketinga darbības koncepcijas, to izmantošanas iespējas   
3.  Mārketinga mērķi un veidi dažādās tirgus situācijās   
4.  Mārketinga vadīšanas process, tā struktūra   
5.  mārketinga vide, tās mijiedarbība   
6.  Uzņēmuma mārketinga vide – iekšējais mārketings   
7.  Uzņēmuma ārējā vide, to veidojošie faktori   
8.  Mārketinga struktūra, tās elementu kombinēšana ( mārketinga mix )   
9.  Pircēja rīcība patēriņa tirgū   
10.  Pirkuma lēmuma pieņemšanas process, to ietekmējošie faktori   
11.  Tirgus izpēte, tās veicināšanas kārtība   
12.  Tirgus izpētes metodes, to raksturojums   
13.  Mārketinga informatīvā sistēma, tās nozīme lēmumu pieņemšanā   
14.  Tirgus strukturēšana. Mērķtirgus noteikšana   
15.  pieprasījuma mērīšana un prognozēšana   
16.  Tirgus segmentēšana, tās līmeņi   
17.  Mārketinga stratēģijas izvēlē segmenta tirgū. 18. Preces un uzņēmuma pozīciju nostiprināšana   
18.  Preces un uzņēmuma pozīciju nostiprināšana   
19.  Firmas konkurētspējas analīze   
20.  Prece, tās dzīves cikls. Mārketinga darbības specifika katrā dzīves cikla stadijā   
21.  Prece, tās raksturlielumi, to raksturojums   
22.  Jaunas preces attīstīšanas process   
23.  Cena. Cenu noteikšanas stratēģijas izvēlē   
24.  Cenu veidošanas metožu izvēle atkarībā no uzņēmuma mērķiem   
25  Preču virzīšana tirgū. Virzības “mix”   
26.  Preču virzīšanas pasākumu priekšrocības un trūkumi   
27.  Sadales kanāli, to nozīme un veidi   
28.  Sadales kanālu funkcijas. Starpnieki, to raksturojums   
29 – 30.  Mārketinga pakalpojumu sfērā. Pakalpojumu pārdošanas specifika   
31.  Mārketinga plānošana. Stratēģija, mērķi, taktika   
32.  Mārketinga audits un tā nozīme plānošanas procesā   
33.  Startautiskais mārketings. Tā vides izpratne   
34.  Reklāma, tās mērķi, veidi un veicināšanas nosacījumi   
35.  Reklāmas budžets, tā veidošanas metodes   
36.  Markas (zīmes), to veidi un izmantošanas iespējas   
Darba fragmentsAizvērt

Mārketinga veidi.

Konversiāls mārketings – ir saistīts ar situācijām, kad ievērojamā potenciālā tirgus daļā preces un pakalpojumi tiek noraidīti.

Stimulējošs mārketings – saistīts ar nepietiekamu pieprasījumu, proti, stāvokli, kad potenciālais tirgus neizrāda, vai gandrīz neizrāda interesi par konkrēto piedāvājumu:

Prece tiek uzskatīta par pilnīgi vērtību zaudējušu, piemēram, nemodernas lietas,
Precei ir vērtība, taču ne šajā konkrētajā tirgū, piemēram, ragavas, ziemas apģērbs tur, kur ziemas nemēdz būt vai laivas unmakšķeres apvidū, kur nav ūdenstilpņu.
Tirgus nav sagatavots jauno preču realizēšanai..

Attīstošais mārketings – ir saistīts ar preces pieprasījuma veidošanos. Potenciālais vai gaidāmais pieprasījums raksturo stāvokli, kad patērētājam ir vajadzība pēc kāda produkta, taču tā nav apmierināta vai arī produkti tirgū vēl nav parādījušies.

Remārketings – saistīts ar pieprasījuma samazināšanos, kāda var veidoties jebkurai precei jebkurā periodā.

Sabalansēts mārketings – ir saistīts ar mainīgu pieprasījumu, proti, tas ir stāvoklis, kad pieprasījuma struktūrai raksturīgas sezonas vai tamlīdzīgas izmaiņas, kas laika ziņā neatbilst preču piedāvājuma struktūrai, tas ir, atpūtas sezonas vietām – sezonas laiks, kino. Teātri darba dienās patokši, bet brīvdienās pārpildīti u.taml.

Atbalstošais mārketings – ir saistīts ar vienu no vēlamākajām situācijām, proti, apmierinošs pieprasījums.

Demārketings – ir saistīts ar situāciju, kad pieprasījums ievērojami pārsniedz piedāvājumu.

Antimārketings – ir saistīts ar patērētāja, proti, sabiedrības labklājībai kaitīgu pieprasījumu – alkoholiskie dzērieni, tabakas izstrādājumi.


4. Mārketinga vadīšanas process, tā struktūra.

Lai īstenotu organizācijas mērķus tirgū un veiksmīgi veiktu mārketinga pasākumu kompleksu, jāveic mārketinga vadīšana. Mārketinga vadīšana ietver šādas funkcijas:

Analīze,
Plānošana,
Darbības,
Kontrole .

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties