Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
3,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:766485
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 21.07.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Mārketinga kā zinātnes vēsture tiek datēta ar 20. gadsimta sākumu. Līdz šim daudzus tā elementus ieskaitīja politekonomijas zinātnē (cenas noteikšana - tirgus pieprasījuma un piedāvājuma savstarpējās attiecības), reklāmas teorijā vai arī līdz šim vienkārši nebija sistemātiski izpētītas (piemēram, klientu uzvedība, preču sadales kanāli utt.)
Sākumā marketinga zinātne balstījās uz veidu atrašanu kā pārdot pēc iespējas vairāk. Uzņēmumi centās maksimalizēt savu īstermiņa darījumu efektivitāti un nedomāja tik spēcīgi par ilgtermiņa nākotnes plāniem. 20. gs. mārketinga attīstību var novērot sākot ar 1905. gadā ASV pasniegtajiem kursiem par „produktu marketingu”1. Jau 43 gadus vēlāk pastāvēja Amerikas mārketinga asociācija, kas mārketingu definēja šādi: „Mārketings ir uzņēmējdarbība, kas saistīta ar preču un pakalpojumu plūsmas virzīšanu no ražotāja pie pircēja vai patērētāja.”2
Taču jau dažus gadus vēlāk marketingā ieskaitīja daudz dažādu citu darbību, kas uzņēmējdarbībā ir saistītas ar preču nogādi līdz klientam.
Tālāku mārketinga attīstību ir iespējams novērtēt pa desmitgadēm.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties