Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
3,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:602514
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 26.10.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Mārketinga būtību izsaka ar tā pamatelementiem – pētīšanas un vadīšanas objektiem. Tie ir:
• Vēlmes ir cilvēka iekšējā tieksme pēc kaut kā un tās ir mārketinga pamatā. Tajās ietilpst:
1. Fizioloģiskās vēlmes – pēc izsalkuma apmierināšanas, mājokļa, drēbēm;
2. Sociālās vēlmes – pēc drošības, draudzības, darba;
3. Pašapliecināšanās vēlmes – pēc atzīšanas, cieņas, prestiža, stāvokļa sabiedrībā.
• Vajadzības. Vēlmes izpaužas arī kā cilvēka vajadzības, kas ir vēlmju īpaša forma – prasība pēc kaut kā, un tā ir atkarīga no sabiedrības sociālkultūras līmeņa un cilvēku personiskajām īpatnībām. Pastāv trīs vajadzību apmierināšanas veidi:
1. Pašnodrošināšanās paredz, ka katrs patstāvīgi sagatavo sev visus nepieciešamos produktus.
2. Decentralizētā maiņa ir solis virzienā uz tirgus veidošanu un līdz ar to arī darba efektivitātes paaugstināšanu.
3. Centralizētā maiņa jau paredz šauru specializāciju, kad maiņu noteiktā vietā organizē tirgotāji.
• Pieprasījums ir naudas izteiksmē izteikta vajadzība.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1137885
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties