Inserviss Group ir viens no lielākajiem patēriņa aizdevumu izsniegšanas uzņēmumiem un finansu pakalpojumu tirgus līderiem Eiropā. 2006. gada novembrī par 100% SIA «Inserviss Group» īpašnieku kļuva Francijas uzņēmums – «Societe Generale Consumer Finance». Société Générale Consumer Finance ietilpst Société Générale Grupā, kurā strādā vairāk kā 100 000 darbinieku un kura apkalpo vairāk kā 20 miljonus individuālo klientu. Société Générale ir plašs filiāļu tīkls un meitas uzņēmumi 77 valstīs.
Mūsdienās, kad internetirdzniecība ir paplašināta, Inserviss Groupam ir noslēgti līgumi ar dauzdiem internetveikāliem un cilvēki arvien vairāk preces pērk un ņem uz kredītu internetā, ir īstais laiks veikt mārketinga aktivitātes, lai piesaistītu jaunus klientus. Tāpat kā citas kompānijas Inserviss Group cīnās par katru klientu un šajā cīņā ir jāpārdomā katrs solis un svarīgi, lai iztērētā nauda dotu atdevi.
Veicot Mārketinga funkciju auditu tika ņemti vārā šādi faktori – mārketinga mērķi un plāni, un veiktās mārketinga darbības.
- Inserviss Group mārketinga mērķi un plāni – piesaistīt Inserviss Groupam jaunus individuālus klientus un palielināt apgrozījumu.
- Inserviss Group mārketinga darbības:
• Inserviss Group pieejams arī internēta, klients var aizpildīt iesniegumu uz kredītu mājas lapa www.inserviss.lv,
• Inserviss Group ziņas uz klientu e-pastiem un mobiliem telefoniem,
• slēgti līgumi par „īpašām” procentiem tikai Inserviss Group klientiem,
• Reklāma meklētāja portālā www.google.lv,
• Reklāma arī pa radio
• Reklāmlapas dalīšana ar akcijām pie sadarbības partneriem.
…