Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
4,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:744596
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 18.05.2005.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 1 vienības
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Anotācija    3
  Kas ir marketings?    4
  Vajadzība, nepieciešamība un pieprasījums    5
  Marketinga vadība    6
  Kontrole un pieprasījuma regulēšana    6
  Marketinga koncepcija    7
  Kopsavilkums    10
Darba fragmentsAizvērt

Kopsavilkums.


Kaut arī veiksme biznesā ir atkarīga no daudziem faktoriem, visas mūsdienu kompānijas atšķiras ar vienu kopīgu iezīmi: pilnīgu orientāciju uz patērētāju un vispusēju marketinga stratēģiju izmantošanu. Mūsdienu marketings ir virzīts uz jaunu klientu piesaistīšanu, uz viņiem piedāvātās augstākās patērētāju vērtības, kā arī uz esošo klientu noturēšanas pa pilnīgiem viņu vajadzību apmierināšanas līdzekļiem. Pareizs marketings ir nepieciešams, lai sasniegtu labus rezultātus jebkurā kompānijā, lielā vai mazā, komerciālā vai nekomerciālā, nacionālā vai starptautiskā.

Daudzi domā, ka marketings ir tikai reklāma un noiets. Bet īstenībā, marketings sastāv no vairāku veidu darbības, ieskaitot marketinga izpēti, preces izstrādi, tās izplatīšnas organizāciju, cenu politiku, reklāmu, personāl pārdošanu. Visi viņi tiek izmantoti, lai apkopotu un apmierinātu patērētāju vajadzības, kā arī, lai sasniegtu organizācijas mērķus.

Marketinga vadība – tā ir analīze, plānošana, realizācija un programmu kontrole, izstrādāta izdevīgu attiecību formēšanai un saglabāšanai ar mērķa pircēju, organizācijas mērķu sasniegšanai. Marketinga vadība – nejau vienkārši patērētāju daudzuma meklēšana, pietiekama priekš dotās kompānijas ražošanas līmeņa. Marketinga vadība ir saistīta ar korekciju un pat pieprasījuma samazināšanu. Pieprasījuma vadība nozīmē vadīt patērētāju. Neskatoties uz stratēģiju izmantošanu, mērķētu uz jaunu klientu pievilināšanu un noslēdzot ar viņiem darījumus, kompānijas dara visu iespējamo, lai saglabātu jau esošos klientus un uzturētu ar viņiem patstāvīgas attiecības, piedāvājot viņiem visaugstākās kvalitātes preces un apmierinot viņu vajadzības.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties