Visvairāk blefošanu reklāmā pielieto iesācēji biznesā, kuri vēl nav spējuši sevi pierādīt tirgus konkurences apstākļos. Daudzi patērētāji atzīst, ka reklāmā izslavētās preces lielākoties ne tuvu neatbilst tām īpašībām, kas tām piedēvētas reklāmā.
Tā daudzu iesācējbanku noformētās iekštelpas neatbilst noplukušajām mājām, kurās tās atrodas, vai arī spožā ārpuse neatbilst bankas pamatkapitāla apjomam un citiem daudz būtiskākiem rādītājiem.
Galvenais masu informācijas līdzekļu uzdevums ir radīt plaukstošas firmas iespaidu. Šai nolūkā reklāmas veidošanai tiek pieaicināti pat psihologi.
Plaši pazīstams paņēmiens ir izmantot pazīstamas firmas zīmes vai to elementus savai precei. Lai firmai nevarētu „piesieties” par plaģiātu, izmaina „savā” firmas zīmē tikai kaut kādus sīkumus, piemēram, „Gillet” vietā uzraksta „Gilet”.
Veidojot reklāmas rullīti televīzijā, tiek pieaicināti psiholoģiskās reklāmas speciālisti, kuri savā darbā ievēro vairākus būtiskus principus.
• Līdzība. Subjektam, kurš uztver videoreklāmu, jāierauga reklāmā sava es elementi, jāatpazīst sevi un savas problēmas, kuras, kā rādās, varētu veiksmīgi atrisināt reklamētajā firmā.
…