Galvenā daļa
Skolotāja aicina katram skolēnam no groziņa izvilkt lapiņu un apskatīt simbolu, kas tajā uzzīmēts. (Jāpievērš uzmanība, lai lapiņu skaits būtu tik, cik skolēnu un lai lapiņās uzzīmēti būtu 5 dažādi simboli, piemēram, 20 lapiņas = 4 konfektes + 4 zivis + 4 āboli + 4 burkāni + 4 kartupeļi. Katrs simbols apzīmē vienu raksturīgāko produktu no katra uztura piramīdas „plaukta”. Kad apskatīti attēli lapiņās, skolēnu uzdevums ir sameklēt savus grupu biedrus pēc kopīgā simbola un apsēsties visiem grupas biedriem vienā vietā.
Kā jau iepriekš minēju, kopīgais attēls simbolizē kādu noteiktu uztura piramīdas „plauktu”, par kuru katrai komandai būs jāsameklē informācija dažādos avotos un jāsagatavo īsa prezentācija par atrasto materiālu.
Skolotāja katrai grupai izdala dažādu autoru grāmatas, mācību materiālus vai informatīvos bukletus, kuros būtu informācija par uztura piramīdas struktūru. Grupai jāizraksta svarīgākā informācija par savu uztura piramīdas „plauktu”, balstoties uz šādiem punktiem (tos skolotāja uzraksta uz tāfeles, skaidrojot darba gaitu).
…