Skolotāja rosina bērnus paņemt materiālu paplātītes un izvēlēties uz galda izkārtotos materiālus, attēlu ar ziemu, balto vilniņu, sarkano vilniņu, balto un sarkano dziju, lāpāmo adatu, no līmpapīra izgrieztus riņķīšus un trīsstūrīšus. Aicina apsēsties savās vietās. Kad bērni ir apsēdušies, skolotāja stāsta, ka vilniņa jāsadala trīs daļās, katrai daļai ir jābūt atšķirīga lieluma. Daļas jāizveido apaļas, kad tas ir izdarīts skolotāja aicina bērnus paņemt adatu un vērt tajās dziju, kura ir saskaņota ar vilniņas krāsu, palīdz katram to izdarīt. Kad visiem ir palīdzēts, bērni izliek sniegavīra daļas uz attēla, vietā, kur atradīsies sniegavīrs. Liekās daļas noņem un sāk šūt pirmo daļu, skolotāja un auklīte palīdz katram, kam, tas nepieciešams. Tāpat piešuj pārējās daļas. Skolotāja demonstrē, kā no sarkanās vilniņas izveidot sniegavīram cepuri. Aicina bērnus ievērt sarkanajai vilniņai atbilstošā krāsā dziju un piešūt cepuri, tāpat, kā bumbas. Kad bērni ir pabeiguši šūt, skolotāja bērnus mudina uzlīmēt no līmpapīra izgrieztās acis, pogas un degunu, katrs bērns var izvēlēties, cik daudz pogas būs viņa sniegavīram.
Skolotāja aplūko bērnu darbus un uzslavē katru par labi padarīto darbiņu. Bērni kopā ar skolotāju sniegavīrus izvieto attēlu rāmī, lai bērni var priecāties par saviem sniegavīriem. Skolotāja aicina bērnus pastāstīt par sniegavīriem, kādus vārdus tiem ir devuši un kā tie atšķiras no citiem.
Pēc stāstījuma uzklausīšanas skolotāja kopā ar bērniem, dodas sakārtot darbavietas.
…