SKOLOTĀJA DARBĪBA
Izvieto telpā rotaļlietas pa vienai vai grupās (daudz). Jautā: Cik ir katrā grupā?
Aicina izvēlēties vienu rotaļlietu vai citu priekšmetu. Jautā: Cik tev ir?
Aicina salikt rotaļlietas grupā un jautā: Cik ir tagad?
Piedāvā vienu lielu un daudz mazu priekšmetu
Aicina: Atrodi, kur ir daudz priekšmetu, kur ir viens priekšmets!
Aicina grupēt un nosaukt noteikta skaita priekšmetus sadzīviskās situācijās, piemēram, klājot galdu, dalot rotaļlietas, paņemot cepumus.
Nosauc bērna darbības un rosina viņu pašu nosaukt savas darbības.
Aicina iemacīties dzejoļus ar skaitīšanas elementiem ( Viens, divi trīs), skaita dzejoļus kopā ar bērniem.
Aicina iesaistīties dinamiskā pauzē ‘’VIENS/ DAUDZ’’
Atbalsta bērna darbību, darbojas kopā.
Aicina nosaukt noteikta skaita darbības, ko ir izdarījuši ,piemēram : Vai daudz dipinājam kājām, vai vienu reizi? Vai daudz sitām plaukstās vai vienu reizi?
Rotaļnodarbība ‘’ Paskatīsimies viens uz otra’’.
Aicina paskatities viens uz otra un atrast, kas katram ir viens.
Jautā : Cik tev galvas? ( degunu? Mutes?)
Jautā: Kas jums ir daudz?
Jautā: Cik jums ir astes? ( nevienas)
Aicina saskaitīt cik pirkstus rāda grupasbiedrs.
Jautā : Vai jums ir daudz vai maz matu uz galvas, vai jums ir daudz pirkstu vai maz?
Dinamiskā pauzē ‘’VIENS/ DAUDZ’’
Aicina nosaukt noteikta skaita darbības, ko ir izdarījuši ,piemēram : Cik reizes dipinājam kājām ? Cik reizes sitām plaukstās ?
…