Mērķi:
1.Sekmēt studentu izpratni par reproduktīvo medicīnu – cilvēku klonēšanu;
2.Rosināt izteikt šīs ētiskās problēmas pozitīvās un negatīvās sekas;
3.Veicināt mijiedarbību starp grupas biedriem, citu vērtību pieņemšanu, citu atbildes papildināšanu, savu ideju izskaidrošanu, prasmi otru uzklausīt un nepārtraukt, kritisko domāšanu utt.
Mūsdienās viss notiek tik lielā steigā, ka dažreiz mēs nespējam visai informācijas plūsmai izsekot līdzi. Tehnoloģiju straujā attīstība ir pamatīgi sašķobījusi šķietami drošo pamatu zem daudzu cilvēku kājām.
„Ja neizprot tehnoloģijas revolūciju, protams, nevar izprast mūsu moderno pasauli, jo šī revolūcija rada jaunu formu socializāciju un pat jauna tipa individuālu un kolektīvu pašvērtību.” [1.,59]
Mūsdienās ir ļoti liela informācijas plūsma, sabiedrība nespēj tik ātri tai izsekot līdzi. Īpaši tas attiecas uz tiem, kuriem nav pieejamas un nav zināmas šīs modernās tehnoloģijas, līdz ar to, viņš nespēj sakārtot informāciju pēc svarīguma.
To pašu var attiecināt arī uz medicīnas nozari, jo šobrīd „biomedicīnas un tehnikas progress nostāda ārstu un pacientu jaunās attiecībās, izmaina tradicionālos mediķu darba nosacījumus un ārsta darba organizāciju. Tehniskais progress un sabiedrības emancipācija – izmaiņas priekšstatos par vērtībām un to pluralitāte – ir nosacījumi laikā, kad izvirzās pavisam jauni ētikas jautājumi. Turklāt mūsdienu medicīna, neņemot vērā tās panākumus, arvien vēl ir bezpalīdzīga pret daudzām slimībām.”…