Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
0,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:773821
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 14.11.2004.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Pieaugušo izglītības jautājumus pēta viena no pedagoģijas nozarēm – andragoģika. Šo terminu pirmo reizi bija izmantojis vācu izglītības vēsturnieks un filozofs A. Kapps 1833.gadā. Šo gadu var uzskatīt par oficiālo pieaugušo izglītības sākumu.
Androgoģikas pamatprincipus – tādus, kādus mēs pazīstam šodien – 1926.gadā formulēja Lindermans, balstoties uz bieheiviorisma, Geštalta psiholoģijas un izziņas procesu psiholoģijas principiem. Šo pamatprincipu tapšanu sekmēja arī Karls Rodžers (1969.) ar savu uz studenta orientētu pieeju izglītībai.
Kādi tad ir pamatprincipi pieaugušo izglītībā?
1.Pieredzei ir jābūt sākumpunktam pieaugušo izglītības organizēšanā.
2.Pieaugušo izglītībai jābūt orientētai uz dzīves situācijām.
3.Pasniedzēja loma ir nevis sniegt zināšanas, bet vadīt un virzīt savstarpējo zināšanu apmaiņu un patstāvīgo zināšanu iegūšanu.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1112017
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties