Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
4,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:261852
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 06.01.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

IEVADS
Mūsdienu bērnam un jaunietim, skola kļuvusi par otrajām mājām. Ar katru dienu vairāk un vairāk skolas un klases kļūst par audzinošu mācību vidi, kurā veidojas personība, kas apzinās savu vērtību, pašizaugsmes iespējas un apgūst saskarsmes kultūru .Skolotājs mācās dalīt atbildību ar skolēnu par viņa mācīšanās procesu un rezultātu. Skolotājam pirmajā vietā izvirzās skolēna personības sekmēšana, viņa spēju un potenciāla pašapzināšanās un pašregulācija iespēju radīšana. Mācības kā skolēna izziņas darbība sekmē ne tikai viņa intelektuālo, emocionālo, fizisko attīstību, īstenības daudzveidības izzināšanu, bet veido arī daudzveidīgas sociālās attieksmes, viņa pašizziņas un pašrealizācijas pieredzi. [1;155]
M. Štāls uzskata, ka literatūras dalīšana pēc vecuma- jaunākiem, vidējiem un vecākiem bērniem ieteicamās grāmatas- savā ziņā ir mākslīga, jo vecuma maiņa ne vienmēr ir noteicošais un visiem piemērojamais. Galvenokārt jāņem vērā katra bērna individualitāte un interese. Autors min, ka, balstoties uz interesēm, bērnus var iedalīt vairākos tipos: intelektuālais, emocionālais un gribas tips. Intelektuālajam tipam vajadzīgas grāmatas, kas nodarbina viņa prātu, grāmatas ar emocionālu saturu aizkustina jūtas, bet gribas tipa lasītājam patīk grāmatas, kas pilnas dzīvīguma, darbīguma, dramatisma un cīņas.[2;29] Tāpēc ir dažādas mācību formas, kā bērns apgūst zinības.

MĀCĪBU FORMAS UN SKOLĒNU RADOŠĀ DARBĪBA.
Mācību organizācijas formu attīstība.
Vēstures gaitā mācību organizācijas formas mainījās un pilnveidojās atbilstoši sabiedriski vēsturiskajai praksei un vajadzībām. Pirmatnējā sabiedrībā cilvēks, cīnoties par savu eksistenci un izgatavojot apģērbu, darba rīkus, uzkrāja zināšanas, prasmes un iemaņas. Vecākā paaudze to nodeva jaunākai paaudzei darba procesā. Mācību organizācijas forma bija individuālās mācības. Parādoties rakstībai, zināšanu nodošana jaunai paaudzei kļuva sarežģītāka. Sākumā rakstāmmašīna arī tika organizēta individuāli. Rakstītmākslu apguvis priesteris mācīja katru skolēnu atsevišķi.
Individuālās mācības, tas nozīmē, ka skolēnam viss jādara pašam. Katrs skolēns pilda mācību uzdevumu individuāli. Katrs skolēns gūst savu iznākumu.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,20 €
Materiālu komplekts Nr. 1118479
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties