Ar kvantitatīvo pētījumu metožu palīdzību iegūst kvantitatīvu, skaitlisku informāciju par kādas parādības izplatību, meklē atbildes uz konkrētiem jautājumiem – cik daudz?, cik bieži?, cik liela daļa no..? Biežāk izmantotās kvantitatīvo pētījumu metodes ir intervija, telefonintervija, anketēšana un interneta aptauja.
Populārākās kvantitatīvo pētījumu metodes ir strukturētā intervija – respondents anketu neredz, intervētājs nolasa jau iepriekš sagatavotus jautājumus, atzīmējot respondenta atbildes. Strukturētājā intervijā ietilpst divi veidi – tiešā intervija, kas notiek klātienē, kad respondents tiekas ar intervētāju. Tiešo interviju izmanto tad, kad nav iespējams veikt telefoninterviju vai interneta aptauju. Šo metodi var izmantot, ja nav pieejami mērķa grupas telefonu numuri vai e-pastu adreses. …