Gramatiskās struktūras pārbaude
6.1. Priedēkļu un piedēkļu izmantošana jaunu vārdu darināšanā (5 pozīcijas katrā)
6.2. Lietvārdu lietošana vienskaitlī un daudzskaitlī
6.3. Lietvārds, īpašības vārdu saskaņošana dzimtē, skaitlī locījumā
6.4. Saistītās runas (stāstīšanas) novērtēšana
• Teikumu veidošanas prasme;
• Stāstījumu veido patstāvīgi vai prot tikai uz jautājumiem;
• Stāstījuma secīgums un loģiskums.
7. Intelektuālo spēju noteikšana
7.1. Attēlotā jēgas, izpratnes noskaidrošana, izmantojot attēlu kartītes
7.2. Ceturtā liekā izslēgšana (6 kategorijas)
8. Telpiskā un plaknes orientācija (bērna zīmējums)
8.1. Jēdzienu „pa labi”. „pa kreisi” izpratne, lietošana
8.2. Orientācija plaknē
• Sk. Zane uzzīmē lapas apakšā labajā stūrī ezi;
• Lapas apakšā kreisajā stūrī puķi;
• Lapas augšējā labajā stūri mēnesi;
• Lapas augšējā kreisajā stūri mākoni;
• Lapas vidū uzzīmē sevi!
9. Secinājumi par bērna runas un valodas attīstību veseluma skatījumā.…