Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
0,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:888048
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 19.05.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 2 vienības
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Pēc mārketinga firmas Categonic Inc. vadītājas Annas Makvejas domām, gandrīz 60% no iepirktā produkta vērtības nosaka procesi, kas norisinas ārpus uzņēmuma sienām. Lai spētu tos ietekmēt, firmas ātri vien bija spiestas pārslēgt savu uzmanību uz attiecību veidošanu ar piegādātājiem un patērētājiem. Tas ir visperspektīvākais ceļš izdevumu samazināšanai un rentabilitātes paaugstināšanai. Izveloties partnerus un veidojot ciešākas saites un attiecības ar pircējiem un ražotājiem ir jāsaprot ka šī procesa gala mērķis ir paaugstināt peļņu.
Veidotās attiecības palielina abu pušu iespējas precīzi noteikt dažādu faktoru ietekmi, piemēram, reālo pieprasījumu, krājumu lielumu, procesa prasības un izmaksas, kā arī saīsina lēmumu pieņēmšanas laiku. Minētie faktori rada priekšrocības konkurences cīņā.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties