Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
7,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:230950
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 27.04.2015.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 6 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    3
1.  Loģistika un tās darbības veidi    4
2.  Iepirkšanas/apgādes loģistika    5
3.  Ražošanas loģistika    13
4.  Sadales loģistika    15
5.  Servisa loģistika    17
  LITERATŪRAS SARAKSTS    20
Darba fragmentsAizvērt

Pirmspārdošanas serviss ir pircēju konsultēšana, informācijas sniegšana par produktu, produkta sagatavošana pārdošanai un ekspluatācijai, kā arī nepieciešamības gadījumā, dokumentācijas sagatavošana. Šī servisa uzdevums ir samazināt pircēju pūliņus produkta izvēlē, atzīšanā un iegādē.

Pārdošanas serviss - pasūtījuma komplektācija, produkta sagatavošana pārdošanai, tā kvalitātes pārbaude un piegāde.
Garantijas serviss – visu produkta ekspluatācijai nepieciešamo darbu kopums ražotāja garantijas saistību termiņa laikā. Šeit var ietilpt patērētāja apmācība, pārdoto iekārtu darbības uzraudzība, dažādi profilaktiskie darbi, atsevišķu detaļu un mezglu nomaiņa, tāpēc dažus garantijas servisa veidus sauc par tehnisko apkopi. Produkta ekspluatācijas garantijas termiņš var būt gan dažus mēnešus, gan vairākus gadus.

Pēcgarantijas serviss – to veic par maksu un būtībā citādi neatšķiras no garantijas servisa. Tā pamatā ir noslēgtais līgums, kurā konkretizēti veicamie pakalpojumi, to apjoms un cena.

Servisa pamatprincipi ir:
maksimāla atbilstība patērētāja prasībām un patēriņa raksturam;
cieši servisa sakari ar loģistikas pamatprincipiem un uzdevumiem;
apkalpojošā personāla sagatavošana iegādātās tehnikas drošai ekspluatācijai;
nepieciešamās tehniskās dokumentācijas nodošana speciālistiem, lai tie izpildītu savas funkcijas, realizējot produktu patērētājiem;
produkta pirmspārdošanas sagatavošana, lai izslēgtu mazāko iespēju, ka tas var nedarboties;
nogādāt produktu uz ekspluatācijas vietu, tā lai līdz minimumam samazinātu iespēju, ka tas ceļā varētu sabojāties;
sagatavot produktu ekspluatācijai, lai varētu pircējam demonstrēt kā tas darbojas;
nodrošināt produkta ekspluatāciju, kamēr tas ir pie patērētāja.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,70 €
Materiālu komplekts Nr. 1347971
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties