Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
4,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:483269
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 05.07.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Lai varētu sākt uzņēmuma reputācijas analīzi bija pietiekoši grūti izvēlēties divus savstarpēji konkurējošus Latvijas uzņēmumus kuri būtu plaši pazīstami un tiem būtu pārsvarā vienāda piedāvātā produkcija vai pakalpojums.
Šajā gadījumā mana izvēle krita uz Latvijā plašī pazīstamiem sakaru uzņēmumiem LMT un TELE 2. Vēlējos uzzināt kura no dotajām kompānijām piedāvā labāku pakalpojuma servisu, un pie kuras kompānijas būtu vērts pievienoties.
Svarīgāko mērķauditoriju raksturojums un salīdzinājums
Tele 2
Tā kā mobilais telefons mūsdienās ir kļuvis par ikdienišķu lietu uzņēmums ir orientēti uz visiem Latvijas iedzīvotājiem, visās vecuma grupās ar dažādiem ienākumu līmeņiem. Mobilos telefonus izmanto gan pirmskolas vecuma cilvēki, gan pensionāri. Uzņēmums savus pakalpojumus piedāvā gan fiziskām, gan jurisdiskām personām. Uzņēmumam ir vairāk nekā 25 miljonu klientu 11 pasaules valstīs.1 …

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties