Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
0,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:130724
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 03.05.2005.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Šobrīd katrā veiksmīgā organizācijā ir gan sabiedrisko attiecību, gan mārketinga nodaļas. Mārketinga speciālistu uzdevums ir noteikt mērķauditoriju, noteikt cilvēku vajadzības, piedāvāt viņiem organizācijas ražotās preces vai pakalpojumus, tādējādi apmierinot viņu patērnieciskumu (consumerism). Turpretī sabiedrisko attiecību speciālista uzdevums ir uzraudzīt un veidot efektīvu un labvēlīgu komunikāciju ar auditorijām, kas nonāk saskarē ar sabiedrisko attiecību speciālista pārstāvēto organizāciju.
Buskirks un Rote (Buskirk and Rothe, 1970) patērnieciskumu (consumerism) ir definējuši kā organizētus patērētāju mēģinājumus iegūt viņu sasniegtā dzīves līmeņa izraisītās neapmierinātības ‘brīnumzāles’.…

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −0,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1185753
Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties