Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
1,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:131134
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 19.11.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Raksturīgākie mārketinga pasākumi, kurus izmanto firmas Latvijas tirgū šīs problēmas risināšanā ir 1:
Reklāma – piemēram, pēc autora domām, uz patērētājiem visiedarbīgākās reklāmas ir mobilo sakaru operatoriem tādiem kā Tele2 Zelta Zivtiņai, LMT, Bite u.c. Šo reklāmu mērķis ir viens, proti, motivēt patērētājus izmantot tieši viņu sniegto pakalpojumu, savukārt reklāmās paustais ziņojums un reklāmas taktikas ir krasi atšķirīgas. Piemēram, mobilo sakaru operators Bite (tai skaitā tā tirdzniecības markām BiFri), lai iegūtu patērētāju atzinību, reklāmas kampaņās iesaista cilvēkus no ielas, proti, vairākās reklāmas savu pozitīvo viedokli par šo mobilo sakaru operatoru sniedz jaunieši, kuri sastapti Vecrīgas ielās. Tāpat šis mobilo sakaru operators rīko dažādas publiskās reklāmas kampaņas tādās kā portretu izstāde, kurā ikviens varēja nofotografēties un viņa bilde tika izstādīta līdzās citām Rīgas ielās.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1121770
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties