1.Pārvaldes dokumentu sistēma, to veidojošo dokumentu grupas. To raksturojums.
Ar pārvaldes dokumentu palīdzību īsteno pārvaldi un vadību.
Pārvaldes dokumentu sistēmā ietilps šādas dokumentu grupas:
1.Organizatoriskie dokumenti. – ar tiem nosaka iestādes, uzņēmuma, organizācijas vai kāda pasākuma organizēšanas kārtību, struktūru, funkcijas, tiesības, darbību, dibināšanas un likvidēšanas noteikumus, kā arī regulē organizatoriskos vai citus procesus un darbinieku rīcību.
2.Rīkojuma dokumenti. – dokumenti, ar kuru palīdzību tiek veikta vienpersoniska vai koleģiāla organizācijas vadība. Ar tiem nosaka tiesību normu realizēšanu, tiesisko attiecību nodibināšanu, grozīšanu vai izbeigšanu.
3.Izziņu un pārskatu dokumenti. – tajos apkopoti dati par organizācijas darbību vai faktiem.:
4.Sarakstes dokumenti (korespondence) – dokumenti, ar kuru palīdzību informācija tiek nodota adresātam.:
5.Personāla dokumenti. – dokumenti, ar kuru palīdzību organizācija kārto un noformē darba attiecības ar saviem darbiniekiem, ierēdņiem. (ierēdņu kandidātiem).…