Šī spēle var būt mācību procesa sastāvdaļa un savdabīga ilustrācija pie tēmām personības psiholoģijas stundās/lekcijās: “Raksturs un temperaments”, “Pašvērtējums”, “Kontroles lokuss”, “Pretenziju līmenis”, “Personības pētīšanas metodes”. Šī spēle ir arī labs sevis iepazīšanas veids un iespēja uzzināt, ko par Tevi domā citi, pie tam, nevis tiešā formā, bet slēpti – tikai caur zīmējumu, kur spēlētājs pats izvēlas, ko demonstrēt citiem. Domāju, ka psihologs varētu izmantot šo spēli kā vienu no diagnostikas veidiem (gan individuāli, gan grupā). Ш Šai spēlei ir arī terapeitisks efekts, sevišķi, ja grupa kopumā izsakās pozitīvi, katrs spēlētājs jūtas pieņemts un atbalstīts, uzzina par sevi (caur zīmējumu) kaut ko jaunu, dzird grupas dalībnieku vērtējumus, tie varētu būt sava veida sociālie glāsti.