-
Līdzsvarotas attīstības vadīšana
Misija
Būt vadošajam alkoholisko dzērienu ražotājam Baltijā, kas savā darbībā apvieno gadsimtos uzkrātas tradīcijas un modernu ražošanas praksi.
Vīzija
Tā kā A/S Latvijas balzams uzņēmuma vēsture ir vairāk kā simts gadus veca, bet tā vēsturiskākais zīmols Rīgas Melnais balzams ir vairāk kā 250 gadus vecs, savā darbībā uzturēt vērtības, kas nozīmīgas Latvijas valsts vēsturē un piepildīt patērētāju vēlmes, atbilstoši tirgus attīstībai.
Mērķi
1) Ieviest 2008. gadā 20 jaunus produktus (ieskaitot esošo produktu tilpuma un iepakojuma variācijas.)
2) Sasniegt uzņēmuma plānotās tirgus daļas (% no kopējā LR tirgus) Brendija – 48% Degvīna – 41%, kokteiļi&sidri – 31% dzirkstošo vīnu segmentā – 48% un kopējo tirgus daļu – 41%
3) Samazināt vismaz par 2-5% materiālu un gatavās produkcijas uzkrājumus
4) Eksporta veicināšana un attīstība Baltijas valstīs, kā arī uzsākt eksportu uz 5 jaunām valstīm.
5) Veikt vietējo pārvadājuma optimizāciju, par 30% atsakoties no pirktajiem transporta pakalpojumiem.
Uzņēmuma īss raksturojums
Vietējā tirgū AS „Latvijas balzams” produkcija stabili ieņem līderpozīcijas, saglabājot tirgus daļu virs 40% stipro un mazalkoholisko dzērienu kategorijās un ir lielākais alkoholisko dzērienu ražotājs Baltijā.
AS “Latvijas balzams” kļuvis par vienu no nozīmīgākajiem produktu eksportētājiem valstī, ievērojami palielinot vieglo alkoholisko dzērienu ražošanu un S.P.I.Group eksporta pasūtījumu izpildi. Pavisam uzņēmums ražo vairāk nekā 130 dažādu nosaukumu dzērienu, no kuriem gandrīz 59% veido dzērieni ar zemu alkohola saturu.
2006.gadā a/s “Latvijas balzams” apgrozījums sasniedza 89 miljonus latu. Pārskata perioda neauditētā tīrā peļņa no pamatdarbības bija 1 714 tūkstoši latu, kas par 56.2% vairāk nekā 2006. gada pirmajos deviņos mēnešos (1 097 tūkstoši lati). Uzņēmuma neauditētais apgrozījums 2007. gada pirmajos deviņos mēnešos bija 73.8 miljoni latu, kas ir par 22.6% vairāk nekā 2006. gada pirmajos deviņos mēnešos.
Apgrozījuma pieaugums vietējā tirgū 26.3%, salīdzinot ar to pašu periodu 2006.gadā. Salīdzinot ar 2006. gada pirmajiem deviņiem mēnešiem, eksporta realizācija pieaugusi par 16.4% . Realizācija uz Lietuvu pieaugusi par 14% salīdzinot ar 2006. gada pirmajiem deviņiem mēnešiem. Galvenie eksporta virzieni šī gada pirmajos deviņos mēnešos bija Baltijas valstis un Skandināvija, paralēli norisinājusies jaunu eksporta tirgu apgūšana. 2006.gada sākumā uzsāktā AS“Latvijas balzams” produkcijas realizācija prāmju līnijās sekmīgi turpinās arī 2007. gadā. …
Par A/S „Latvijas Balzams” Misija Būt vadošajam alkoholisko dzērienu ražotājam Baltijā, kas savā darbībā apvieno gadsimtos uzkrātas tradīcijas un modernu ražošanas praksi. Vīzija Tā kā A/S Latvijas balzams uzņēmuma vēsture ir vairāk kā simts gadus veca, bet tā vēsturiskākais zīmols Rīgas Melnais balzams ir vairāk kā 250 gadus vecs, savā darbībā uzturēt vērtības, kas nozīmīgas Latvijas valsts vēsturē un piepildīt patērētāju vēlmes, atbilstoši tirgus attīstībai. Mērķi 1) Ieviest 2008. gadā 20 jaunus produktus (ieskaitot esošo produktu tilpuma un iepakojuma variācijas.) 2) Sasniegt uzņēmuma plānotās tirgus daļas (% no kopējā LR tirgus) Brendija – 48% Degvīna – 41%, kokteiļi&sidri – 31% dzirkstošo vīnu segmentā – 48% un kopējo tirgus daļu – 41% 3) Samazināt vismaz par 2-5% materiālu un gatavās produkcijas uzkrājumus 4) Eksporta veicināšana un attīstība Baltijas valstīs, kā arī uzsākt eksportu uz 5 jaunām valstīm. 5) Veikt vietējo pārvadājuma optimizāciju, par 30% atsakoties no pirktajiem transporta pakalpojumiem
- Līdzsvarotas attīstības vadīšana
- Vadīšanas psiholoģija, konflikti un pārmaiņas
- Vadīšanas stili un to izvēle
-
Tu vari jebkuru darbu ātri pievienot savu vēlmju sarakstam. Forši!Vadīšanas psiholoģija, konflikti un pārmaiņas
Konspekts augstskolai4
-
Vadīšanas stili un to izvēle
Konspekts augstskolai3
-
Vadītājs un vadīšana
Konspekts augstskolai5
-
Vadīšanas psiholoģija, konflikti, pārmaiņas
Konspekts augstskolai6
-
Starptautiskā mārketinga vadīšana (menedžments)
Konspekts augstskolai5