Uzņēmuma tēla veidošana ir viena no no sabiedrisko attiecību galvenajiem uzdevumiem. Ikvienu uzņēmuma vadītāju interesē un satrauc mediju attieksme pret uzņēmumu. Pozitīvas attiecības ar masu medijiem sekmē labas reputācijas nostiprināšanos. Tēla veidošana ir situatīva, un tēla galvena funkcija – būt aizvietotājam.1Tēls ir diezgan spēcīgs instruments mediju rokās, tāpēc ir svarīgi to uzturēt, nepieļaujot kļūdas.
Pirms ķērties pie tēlu veidošanas, vajag saprast, ar ko tieši organizācija vēlas asociēties. Tēls veidojas atkarībā no savas/svešas informācijas. Personīgais tēls ir atkarīgs no 3 faktoriem: no mediju informācijas, no informējošās komunikācijas, un no savas pieredzes.2
Pētot šo jēdzienu sīkak, es izvelējos ārzemju uzņēmuma tēlu Latvijas nacionalajā presē. Šīs uzņēmums ir „Microsoft Latvia”. 1999. gadā ASV informācijas tehnoloģiju korporācija Microsoft pieņēma lēmumu dibināt uzņēmuma pārstāvniecību Baltijas valstīs un izvēlējās Rīgu par tās centru. 2003. gada beigās Microsoft atvēra birojus Viļņā un Tallinā, mainot arī uzņēmuma pārvaldes struktūru. MicrosoftLatvia kļuvis lokālāks, bet par uzņēmuma jauno vadītāju 2004. gadā tika iecelts Sandis Kolomenskis.…