Veicot uzdoto darbu, tika aptaujāti trīs dažādu uzņēmumu darbinieki, lai noskaidrotu Latvijas uzņēmēju pieeju uz nākotni vērstu stratēģisko jautājumu risināšanā. Aptaujāti tika uzņēmumi, kas savu darbību saista ar elektroinstalācijas materiālu razošanu un servisa centra pakalpojumiem, turpmāk SIA ABB, banku darbību, turpmāk A/S Rietumu banka, kā arī uzņēmums, kas specializējas apmācības jomā, tātad- mācību centrs, ko turpmāk saukšu par S/O ETK mācību centrs.
SIA ABB un Rietumu bankas sadarbības partneri atrodas visā pasaulē, bez tam SIA ABB nodarbojas gan ar eksportu, gan ar importu. Savukārt ETK sadarbības partneri atrodas tikai Latvijā, līdz ar to, strādā tikai vietējā tirgū. Strādājošo skaits ETK ir neliels, tas ir, no 11 līdz 50 darbinieki, ABB darbinieku skaits ir robežās no 100 līdz 500, Rietumu Bankā, ņemot vērā, ka ir liels uzņēmums, darbinieku skaits ir ap 1000. Klientu skaits, gan nav proporcionāls kā varētu sagaidīt. Acīmredzot tas atkarīgs no preces vai pakalpojuma, ko uzņēmums pārdod- dārdzības jeb vērtības. Piemēram, ir pašsaprotami, ka bankas klientu skaits ir virs 1000, ka mācību centra klientu skaits ir robežās no 300 līdz 600, taču kāpēc SIA ABB klientu skaits ir no 31 līdz 50? Liels uzņēmums, bet tik maz klientu. Šinī gadījumā var teikt, ka viņu klientu, piemēram, pasūtījumi nav mērāmi teiksim desmitos latu, bet gan tūkstošos, ar to ir arī izskadrojams tas, kāpēc SIA ABB apmierina viņu klientu skaits. Klientu skaits gan ir norādīts Latvijas robežās.
Savā ziņā apsveicami, ka ETK mācību centrs savā neilgajā pastāvēšanas laikā, kas ir aptuveni 2 gadi, ir iekarojis tik daudz klientu, atšķirībā no Rietumu Bankas un ABB, kas pastāv jau aptuveni 10 gadus. Rietumu bankai, relatīvi- jo sākotnēji tā bija Saules Banka, kas vēlāk tika apvienota.…